25/12/2009

Tahun baharu 2010

Selamat datang tahun 2010!

Bersedia atau pun tidak,  tahun baharu 2010 pasti bakal datang menjenguk!
Aku rasa dan aku dengar .... dunia nie semakin PANAS!

Dunia semakin panas!
Dunia semakin panas!

Barangkali dunia ni dah nak meletop agaknya ...heheheheheheee...

Aku bukan apa-apa...
Cuma aku teramatlah percaya bahawa semua orang pasti bakal MATI!

Dunia panas kee....atau dunia sejuk keee....
Yang pasti semua bakal mati pada satu hari nanti!
hehehehheee...


 

27/02/2009

Menulis madah cinta 2009

Dah lama aku tak menulis...
Madah cinta
Puisi cinta
Cerpen terbaik
Koleksi sajak dan cerpen terbaik
DAN.... Kritik masyarakat....
Dan..

Aku sibuk!

19/07/2006

Cerpen terbaik cerita terbaik Singapura.

CERPEN TERBAIK CERITA TERBAIK SINGAPURA.

Aku kata dan aku seru kepada semua umat islam  Singapura...

INGATLAH....
Banyak2 ingat Tuhan,  banyak2lah beribadat dan banyak2lah berbuat kebaikkan sesama manusia kerana mengharap keredaan Tuhan!

Aku pesan....
Jangan jadi manusia yang gila harta dunia!
Jangan jadi manusia yang sibuk mengejar harta dunia!
Jangan jadi macam karun!
Jangan jadi macam Fir'aun!
Jangan terpedaya dengan godaan nafsu dunia!
Jangan terpedaya dengan budaya barat yang anti Islam!

KERANA...
Itu semuanya merosakkan kita!
Itu semuanya tidak kekal!
Itu semuanya tidak menjamin nasib kita di hadapan Tuhan nanti!

Ingatlah pesanku ini!
DAN...
Sampaikanlah pesan ini kepada semua umat islam sedunia....